Hi,

Fa o arhiva cu tree-ul pe care il propui si uploadeaza-l pe ftp.rofug.ro/incoming.

Ma mai gandesc si eu care ar fi solutia mai buna, desi tind spre un singur tree cu doua branch-uri (daca chiae e nevoie sa fie doua).

Pe moment ma abtin sa afirm ca dam acces pentru importare directa in CVS. Cred ca ar trebui replicat modelul comunitatii CVS: cativa comitteri care sa-si bata capul cu problemele de CVS, restul lumii va putea lucra linistita la ce ii place si va apela la acesti commit-eri cand au ceva bun de pus in CVS.

PS: daca nu exista fisiere in plus respectiv daca nu au disparut fisiere fata de ceea ce exista pe vechiul CVSup as opta pentru retinerea history-ului, dar ma mai gandesc in functie de evolutia situatiei.

Ady (@rofug.ro)