ALEKSANDAR MITIĆ: DENACIFIKACIJA SRPSKE DECE "MADE IN GERMANY"

petak, 29 oktobar 2010 16:29

Zašto se nemačkom ambasadoru Volframu Masu ne dopada kada Srbi govore o NATO
bombardovanju? Zbog pedagoških razloga!

"Moram da kritikujem vlasti u Srbiji što i same još uvek koriste termine poput
'NATO bombardovanja'. Zamislite da šetate ulicom Kneza Miloša i da vas vaše
dete upita: 'Tata, ko je ovo uradio?'. Vi ćete mu odgovoriti: 'NATO'. I šta
onda očekujete od vašeg deteta da misli o NATO? Za razliku od toga, ja sam kao
mladić u Nemačkoj gledao ruševine u mom gradu, ali ja nisam mrzeo onog ko je to
učinio jer je bilo onih koji su mogli da mi kažu zašto je to učinio".

Tako je govorio nemački ambasador Volfram Mas na konferenciji „Srbija, Zapadni
Balkan i NATO - ka 2020. godini", koja je ove nedelje okupila vodeće pro-NATO
snage u Srbiji, ambasadorku SAD Meri Vorlik i šefa delegacije EU u Srbiji
Vensana Dežera.

Dirigovani srpski mediji, naravno, nisu preneli ovu izjavu, odnosno preneli su
samo onaj prvi deo, koji se završava s odgovorom "NATO". Ključna Masova poruka
se, međutim, nalazi u drugom delu njegove izjave, što je on i naglasio na samom
skupu.

Ovakvo nametanje poređenja svih nas koji smo živeli u vreme Miloševićeve Srbije
sa građanima Hitlerove Nemačke nije novo. To je očigledno jedan ozbiljno
pripremljen sociološki zadatak koji nemačke diplomate, funkcioneri, analitičari
i novinari već godinama sprovode.

ŠTA ĆEMO PREĆUTATI DECI Da bi ostvarili Masovu želju, mi najpre moramo da učimo
našu decu da BND nije formirao OVK. Da im nikako ne spominjemo plan "Potkovica"
o navodnim genocidnim planovima Beograda, fabrikovanom u nemačkom ministarstvu
odbrane, zbog kojeg se do dana današnjeg zbog očigledne laži ministru Rudolfu
Šarpingu smeju i u samom NATO. Da im kažemo da su Masovog bivšeg šefa
diplomatije Jošku Fišera njegove partijske kolege iz redova Zelenih gađali
crvenom bojom iz ljubavi, a ne zbog zgranutosti zločinima NATO bombardovanja.
Da im kažemo da je bila samo "srpska propaganda" to da je Šrederova vlada bila
tokom bombardovanja na ivici raspada zbog dubokog unutrašnjeg neslaganja.

Međutim, to neće biti dovoljno da naša deca zavole NATO. Jer eto, s vremena na
vreme, nevaljali Srbi se udruže pa podrivaju svetlu atlantsku budućnost. Tako
se 200 javnih ličnosti - od Kusturice do Koštunice - početkom godine drznulo da
zatraži referendum kojim bi Srbi zauvek rekli „ne" NATO. A nedavno su napravili
i sajt „Zašto NATO?" (www.zastonato.org <http://www.zastonato.org/> ), koji
protivnike članstva u NATO umrežuje i opskrbljuje argumentima.

Zato moramo dodatno da ih "edukujemo"  po ideji Milana Pajevića - predsednika
ISAC Fonda i spoljnopolitičkog ideologa G17 plus i jednog od vodećih lobista za
ulazak Srbije u NATO - koja je iskazana na istoj toj beogradskoj konferenciji.

Pajević, naime, predlaže masovnu "stratešku komunikacionu kampanju" u okviru
koje "u narednih četiri do pet godina treba da učimo o tome šta je zaista
NATO".

To ne može da se uradi bez medija i države, koja bi tu strategiju trebalo da
sprovodi, kaže Pajević.

A da bi takva država postojala, neophodno je da ima pogodnu vlast.

Mas je prvi korak u tom pravcu napravio u leto 2008, kada je sastavio aktuelnu
srpsku vlast.

Zatim je radio na sastavljanju nove, razumne "proevropske" većine u Srbiji.

OPSEDNUTI MEDIJI "Bilo mi je toplo oko srca kada sam video DS, SNS, SPS, G17 i
LDP na sastanku sa Gvidom Vesterveleom kako složno izjavljuju da im je
integracija u Evropsku Uniju prioritet broj jedan. To je fantastičan napredak u
odnosu na pre tri godine (...), kada su huligani rušili moju ambasadu", rekao
je Mas na konferenciji u Beogradu.

Nestašnih huligana je, međutim, doskoro još uvek bilo u Beogradu: "Spasi Srbiju
i ubi se, Borise!", orilo se iz grla 10,000 „delija" 3. oktobra na Marakani.
Mediji, naravno, ni to nisu preneli - malčice je kvarila koncept
desetogodišnjice Petog oktobra činjenica da su tu istu pesmu „delije" pre ravno
deceniju dan za danom pevali Slobodanu Miloševiću.

I bi "parada" i bi "Đenova". I nastade dvonedeljna halucinirajuća opsednutost
kontrolisanih srpskih medija huliganima i fašistima, koja se završila derbijem
bez incidenata i novim pretnjama zapušavanjem usta svima koji se protive
puštanju Ilije Jurišića, ulizivanju Hilari Klinton, sramnoj deklaraciji u
Skupštini koja abolira NATO, prodaji Telekoma, priči o tehničkom prosleđivanju
Evropskoj komisiji zahteva za kandidaturu u EU, kojom se zataškava činjenica da
je rezolucijom u Generalnoj skupštini UN zvanična Srbija odustala od borbe za
Kosovo.

Valjda misle da su nam deca sada na "dobrom putu". A šta će vaša deca pričati
vašim unucima kada budu šetali ulicom Kneza Miloša?

<http://www.slobodanjovanovic.org/2010/10/29/aleksandar-mitic-denacifikacija-srpske-dece-%e2%80%9cmade-in-germany%e2%80%9d/>
 Fond Slobodan Jovanović