From: Pieter Klein <pieter1...@gmail.com>
Sent: Wednesday, August 7, 2019 14:07
To: OpenStreetMap NL discussion list <talk-nl@openstreetmap.org>
Subject: Re: [OSM-talk-nl] Hyperlink in window van een pointer werkt niet

Beste Jan Pieter,

Geen idee hoe je dat oplost, maar in Firefox werkt het bij mij sowieso niet,
want zodra je de pointer van de punaise afhaalt sluit het gehele venster. De
problemen kunnen dus browser gerelateerd zijn.

Succes met de site gewenst.

Pieter Klein, Ede

Op wo 7 aug. 2019 om 13:42 schreef Jan Pieter de Groot