Pieter en Marco bedankt voor jullie reactie. Mijn kaartje maakte vroeger gebruik van GoogleMaps en toen ging het wel goed. Maar sinds GoogleMaps niet meer gratis is en ze je Credit Card gegevens willen weten bij het aanvragen van een toegangscode, ben ik overgestapt op OpenStreedMap. De browsers Microsoft Edge, Google Chrome en Firefox reageren allen op dezelfde manier, waardoor ik denk dat er iets in de broncode moet worden aanpast. Mogelijk de mogelijkheid om de window na aanwijzing van een pointer met de rechtermuisknop te kunnen fixeren.

Groeten,

Jan Pieter de Groot