Τον πρώτο αγοραστή τον έχω ήδη βρει: Είναι ένας συνάδελφος, που κάνει πολύ απλή (στοιχειώδη θα έλεγα) χρήση του κινητού του και θέλει να αγοράσει αυτό τον καιρό. Φυσικά τον βάζω στην αναμονή μέχρι να υπάρξει ελληνικό πληκτρολόγιο (δεν είναι χρήστης που θα κάνει copy-paste από δικτυακό πληκτρολόγιο).

Όσο για μένα δεν έχω αποφασίσει αν θα περιμένω λίγο ακόμα για το meizu - θα εξαρτηθεί και από την τιμή του (του δεύτερου).

Ν.