> Το Ubuntu (όπως και κάθε άλλη διανομή), βγάζουν νέα έκδοση ανά ένα
> χρονικό διάστημα. Τις περισσότερες φορές η αναβάθμιση από την μια
> έκδοση σε άλλη, είναι σαφάρι, ρώσικη ρουλέτα. Συνήθως αναγκάζεσαι να
> το εγκαταστήσεις από την αρχή.
>
> Εδώ είναι μια συγκεκριμένη έκδοση; Θα έχει αναβαθμίσεις όπως στους
> υπολογιστές; Παίζει να σου κάτσει στραβή και να ψάχνεσαι για factory
> defaults?

Το βασικό σύστημα (rootfs - root filesystem) είναι ξεχωριστό από τις
ρυθμίσεις χρήστη,
και όταν αναβαθμίζεται το βασικό σύστημα, τα υπόλοιπα παραμένουν.
Χρησιμοποιεί διαφορετικές ιδεατές (virtual) κατατμήσεις για κάθε σημαντικό
στοιχείο,
και είναι
$ mount | wc -l
71
$

Για τώρα, η εντολή lsb_release αναφέρει για το κινητό:

$ lsb_release  -a
No LSB modules are available.
Distributor ID: Ubuntu
Release: 14.10
Codename: utopic

Κάθε δύο εβδομάδες θα γίνεται αναβάθμιση του βασικού συστήματος, και αυτός
είναι ο στόχος
για τουλάχιστον τους επόμενους 3 μήνες. Είναι καλό να υπάρχει αυτή η
ευκολία, κάτι που δεν βλέπεις σε άλλα κινητά.

Αν και δεν το έχω ψάξει, πιστεύω ότι είναι εύκολο να υπάρξει εφαρμογή για
λήψη αντιγράφου ασφαλείας όλου του κινητού.
Ενδέχεται και να υπάρχει ήδη. Τα προσωπικά αρχεία χρήστη βρίσκονται πάντως
στο /home/phablet/*

Όταν συνδέουμε το κινητό μέσω USB, τότε ακόμα πιο εύκολα: