Εφόσον εργάζομαι από το σπίτι θα ήθελα ένα UPS προκειμένου σε μια διακοπή ρεύματος να συνεχίζω να δουλεύω. Από ότι έμαθα ένα τα spec που πρέπει να παρατηρώ είναι τα Voltampere αλλά έχω κάποιες μικρές απορίες.

Α) Πως θα μάθω πόσα Voltampere θέλω για τις ανάγκες μου. (Θα τροφοδοτεί Tower, Οθόνη, router, alarm clock) Β) Τι συντήρηση - αλλαγή αναλώσιμου θα χρειαστώ; Και πόσο πάει το οικονομικό Damage και κάθε πότε θα θέλει την συντήρηση (πχ. αλλαγή μπαταρίας);