> Εφόσον εργάζομαι από το σπίτι θα ήθελα ένα UPS προκειμένου σε μια διακοπή
> ρεύματος να συνεχίζω να δουλεύω. Από ότι έμαθα ένα τα spec που πρέπει να
> παρατηρώ είναι τα Voltampere αλλά έχω κάποιες μικρές απορίες.
>
> Α) Πως θα μάθω πόσα Voltampere θέλω για τις ανάγκες μου. (Θα τροφοδοτεί
> Tower, Οθόνη, router, alarm clock)

Πάρε ή δανείσου κάτι σαν το
http://www.e-shop.gr/hama-47770-premium-energy-cost-meter-p-PER.565855
(το βάζουν 10€ στα CrazySundays). Από εδώ μπορείς να μάθεις πόσα
ακριβώς Watt χρησιμοποιούν οι συσκευές σου ή κάθε συσκευή ξεχωριστά.

Για υπολογισμό VA φαίνεται ότι χρειάζεται διάβασμα στο
http://www.power-solutions.com/watts-va
Αναφέρει ότι υπάρχει σημαντική διαφορά μεταξύ Watt και VA.
Πάντως, αρκετά προϊόντα αναφέρουν Watt και VA.

> Β) Τι συντήρηση - αλλαγή αναλώσιμου θα χρειαστώ; Και πόσο πάει το οικονομικό
> Damage και κάθε πότε θα θέλει την συντήρηση (πχ. αλλαγή μπαταρίας);

Όπως αναφέρθηκε, είναι σημαντικό η μπαταρία να αλλάζει, και να είναι
φθηνή στην αλλαγή.
Ακόμα, για σύνδεση με το Ubuntu, μπορεί να γίνει με σειριακό καλώδιο ή
με USB. Προτίμησε με USB.

Για συμβατότητα με ελεύθερο λογισμικό, δες
http://www.networkupstools.org/stable-hcl.html
οπότε μπορείς να δοκιμάσεις με περισσότερους κατασκευαστές.