> Καλημέρα,
> Έχω 2 servers για μια εφαρμογή όπου τρέχει πίσω από load balancer. Και
> έχω ένα αρχείο με τα αρχεία του site. Από ότι είδα το rsync υποστιρίζει
> --batch-write αλλά ουσιαστικά αποθηκεύει τις αλλαγές σε αρχείο και
> πρέπει σε κάθε ένα server με το χέρι α τα ανεβάζω πράγμα που δεν με
> βολεύει.
>
> Έχετε μια ιδέα πως να τα ανεβάζω σε όλους τους servers;

Γράφεις «έχω ένα αρχείο με τα αρχεία του site» που δεν είναι σαφές.
Πρόκειται για αρχεία κώδικα ή για αρχεία με δεδομένα από τους χρήστες;

Για συγχρονισμό, μπορείς να αυτοματοποιήσεις τη διαδικασία και να την
κάνεις να εκτελείται
μια φορά την ημέρα, ή άμεσα όταν γίνεται η αλλαγή στα αρχεία.

> Αν είναι η λύση με multicast πως κάνω subscribe ips σε μια multicast ip
> address ειδικά αν οι servers είναι στο amazon EC2?

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι θα χρησιμοποιήσεις κάτι έτοιμο και δοκιμασμένο
από χιλιάδες κόσμο. Οπότε, το σκέτο «multicast» δεν λέει κάτι.
Δε νομίζω να υπάρχουν εφαρμογές που χρησιμοποιοιούν «multicast» για
συγχρονισμό
που να είναι κατάλληλες στην εγκατάσταση που περιγράφεις.

Αυτό που μάλλον θέλεις να δεις, είναι συγχρονισμό των αρχείων (ίσως rsync,
ίσως με κάποιο ειδικό σύστημα αρχείων)
και ενδεχομένως των περιεχομένων μιας βάσης ("mysql replication").

Σίμος