katanophoros,

Αυτό που θέλεις το κάνει εύκολα το rsync. Μπορεί να συγχρονίζει τα
αρχεία φακέλων που βρίσκονται σε διαφορετικούς server. Για τον
συγχρονισμό μπορείς να φτιάξεις ένα απλό bash script μέσα στο οποίο θα
εκτελείται η εντολή rsync με τα ορίσματα και τους φακέλους που θέλεις.
Πχ. ένα script με το παρακάτω περιεχόμενο θα στείλει ότι αλλαγές και
νέα αρχεία ή διαγραμμένα υπάρχουν στο φάκελο /syncnodes/var/www/ του
μηχανήματος στο οποίο θα εκτελεστεί, στον φάκελο /var/www σε καθένα
από τους server1, server2. Στο παράδειγμα αυτό η μεταφορά γίνεται μέσω
ssh:

#!/bin/bash

echo -e '\nPushing to server1'

rsync -avzP --delete-after /syncnodes/var/www/ root@server1:/var/www

echo -e '\nPushing to server2'

rsync -avzP --delete-after /syncnodes/var/www/ root@server2:/var/www

Εννοείται κοίτα man rsync για το τι κάνουν οι παράμετροι και τι άλλες
μπορεί να θέλεις να χρησιμοποιήσεις.

---
Konstantinos Togias
M.Sc. in Mathematics of Computers and Decision Making
Software & Web Applications Developer