PS Δεν είμαι διαχειρηστής

Έαν μιλάμε για πλαστογράφηση, data loss κλπ κλπ τότε θα πρέπει να
εμπλακεί δικηγόρος και νομικές αρχές.

Το να λές Χ άτομο απο Ψ περιοχή δεν βοηθά έχεις screenshots, mail/chat logs;
Ώστε να υπάρχει μια ένδειξη ότι έχει γίνει αυτό;

Διότι θα πρέπει να μαζευτούν στοιχεία γι αυτό.

 Στις 18/1/19 4:14 π.μ., ο George Notaras έγραψε:
> [...]
> ταυτότητά του. Μεταξύ άλλων πολύ σοβαρών παραπτωμάτων, έχει συμβάλλει
> στην απόσπαση δεδομένων (ιδεών, υλοποιήσεων, λογισμικού, ρυθμίσεων
> σερβερ, τεχνικών ανάλυσης και μεθοδολογίες επεξεργασίας δεδομένων,
> κλπ) από τα ηλεκτρονικά μου συστήματα (σταθερά και κινητά), στη
> συλλογή πληροφοριών για μένα και το περιβάλλον μου, σε πιθανές
> υποκλοπές των τηλεπικοινωνιών μου, σε πάσης φύσεως πλαστοπροσωπείες
> είτε στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο, κλπ.
>
> Το άτομο έχει δράσει σε συνεργασία με άλλα άτομα από την ίδια ή κοντινές
> περιοχές, οι οποίοι έχουν πράξει ακριβώς τα ίδια εναντίον μου.

Χμμ που είναι τα logs εννοώ screenshot με τις αποδείξεις;
> Ζητώ επιτακτικά τις άμεσες ενέργειές σας στα πλαίσια των κοινοτήτων
> σας ως προς την ΠΛΗΡΗ κατάργηση των προσβάσεων όλων των ανθρώπων από
> τις προαναφερθείσες περιοχές προς συστήματα στα οποία δεν
> αιτιολογείται να έχουν πρόσβαση, όπως επίσης και ενδελεχή διερεύνηση
> των ανθρώπων και των συνθηκών κάτω από τις οποίες αυτοί οι άνθρωποι
> απέκτησαν τα προνόμια και τις προσβάσεις που διαθέτουν τώρα. Επίσης,
> διερευνήστε όλες τις προσβάσεις επιπέδου διαχειριστή ή άλλου
> προνομιακού επιπέδου μία προς μία όλων των μελών σας από την Ελλάδα
> και την Κύπρο ή οπουδήποτε αλλού.
Well δεν είναι απλό το θέμα. Ίσως καλύτερα να απευθυνθείς σε αρχές.