Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες, αλλά όπως καταλαβαίνετε το νομικό
πλαίσιο είναι τέτοιο που δυστυχώς υπάρχει αρκετή χρονική καθυστέρηση,
ιδιαίτερα λόγω του γεγονότος ότι είναι αρκετά δύσκολο να βρει και να
προσάψει κανείς συγκεκριμένα στοιχεία σχετικά με τα αδικήματα που
έχουν τελεστεί, λόγω της φύσης αυτών.

Ωστόσο, οι πληροφορίες που έχω καταφέρει να συλλέξω για το άτομο που
με έχει βλάψει είναι ιδιαίτερα βάσιμες.

Αρχικά είχε αποκτήσει προνόμια άτυπου διαχειριστή στην κοινότητά σας,
πιθανότατα με δόλο χωρίς να τον έχετε δει ποτέ. Στη συνέχεια, επιπλέον
μάλλον έκλεψε προνόμια άλλου ατόμου, μάλλον διαχειριστή της κοινότητάς
σας από την περιοχή όπου διαμένει και ο ίδιος. Έχοντας διευρυμένες
προσβάσεις, μεταξύ άλλων δόλιων ενεργειών, ίσως ακόμη και να
τροποποιούσε παλιά posts, ώστε να φαίνεται ότι ο ίδιος προσέφερε
αποσκοπώντας έτσι να αποκτήσει ακόμη περισσότερα προνόμια στην
κοινότητά σας. Πιθανότατα το άτομο έχει κάνει πολύ περισσότερες και
σοβαρότερες δόλιες ενέργειες.

Με τον ίδιο τρόπο εκμεταλλευόμενος κλεμμένες προσβάσεις ενός ή
περισσότερων ατόμων, δραστήριων και άρα εχόντων προνόμια σε διάφορες
άλλες κοινότητες, έχει ενδεχομένως αποκτήσει προνόμια στις κοινότητες
αυτές με επίσης δόλιους τρόπους.

Το θέμα είναι ότι αυτή τη στιγμή το άτομο αυτό διαθέτει με δόλο πολλά
προνόμια και προσβάσεις σε συστήματα που ενδεχομένως να σχετίζονται ή
να χρησιμοποιούνται από την κοινότητά σας και να χρησιμοποιεί τις
προσβάσεις αυτές για να βλάψει τρίτους, όπως πχ εμένα.

Να έχετε υπόψη σας ότι την ακριβή δόλια δράση του ατόμου ίσως να μην
την γνωρίζει κανείς τρίτος στην ολότητά της, εκτός από τον ίδιο.

Επίσης, θα ήθελα να τονίσω ότι είναι σχεδόν βέβαιο το άτομο να είναι
μέλος ευρύτερης ομάδας με παρόμοιες δόλιες δραστηριότητες, οι οποίοι
όλοι μαζί με έχουν βλάψει αφάνταστα πολύ και στην πλειονότητα των
περιπτώσεων με μη-αναστρέψιμο τρόπο.

Σκεφτείτε ότι είναι πολύ πιθανόν να έχουν εκμεταλευτεί πολλά μέλη της
κοινότητάς σας.

Θα ήθελα να σας παρακαλέσω ιδιαίτερα θερμά να κάνετε έναν έλεγχο σε
επίπεδο database για τις αλληλοχορηγήσεις προνομίων μεταξύ λογαριασμών
μελών της κοινότητάς σας τους τελευταίους 4-5 μήνες. Επίσης, θα ήταν
πολύ χρήσιμο να διατηρήσετε backups των log πρόσβασης και της βάσης
δεδομένων, ώστε να είναι εφικτή η ανάλυση της δράσης του ατόμου ή των
ατόμων σε βάθος χρόνου.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε αδικαιολόγητες ενέργειες και χορηγήσεις
προνομίων που αφορούν διάφορους τομείς της κοινότητάς σας τους
τελευταίους μήνες, σας ζητώ επιτακτικά να παγώσετε τους λογαριασμούς
και να διερευνήσετε την αιτιολογία που συνέβησαν αυτές.

Επίσης, θεωρώ καλή ιδέα την επικαιροποίηση της αντιστοίχησης των
administrators με το φυσικό πρόσωπο, καθώς είναι πιθανόν να υπάρχουν
ενδεχομένως πάρα πολλοί πλαστοί λογαριασμοί με αυτά τα προνόμια.

Χωρίς να υπονοοώ ότι έχει συμβεί κάτι τέτοιο, σας παρακαλώ να
ενεργήσετε όπως θα ενεργούσατε σε περίπτωση πολύ σοβαρού security breach
.

Ενδεχομένως η δουλειά που υπάρχει μπροστά μας σχετιά με την υπόθεση
αυτή είναι πάρα πολλή και θα ήθελα την καλύτερη συνεργασία από την
πλευρά σας, καθώς η ζημιές που έχω υποστεί είναι ενδεχομένως τεράστιες.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και επίσης σας ευχαριστώ εκ των
προτέρων για τις άμεσες ενέργειές σας.