Θερμά συγχαρητήρια για την επιτυχή κατάληξη του στόχου να δημιουργηθεί ένα
αρχείο βοήθειας για το Gimp. Είναι πρόγραμμα που χρησιμοποιώ σχετικά συχνά και
θα με ενδιέφερε ένα ελληνικό εγχειρίδιο στα ελληνικά. Προτείνω να το ανεβάσετε.
Πολλούς χαιρετισμούς
Κώστας Οικονόμου

    Στις Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2020, 3:58:58 μ.μ. EET, ο χρήστης Αντώνης
Αντωνούλας <aanto...@otenet.gr> έγραψε:

 Με τη βοήθεια του φίλου Αλέξανδρου Μοσκοφίδη (η δουλειά που έγινε είναι
κατά 99% δική του και μόλις 1%) δική μου το εγχειρίδιο του Gimp στα
ελληνικά είναι πλέον γεγονός. Αριθμεί 1733 σελίδες και, ναι δεν είναι
100% τέλειο, αλλά αν δεν 99%, είναι κατά 95% και νομίζω ότι καλύπτει
ερασιτέχνες και επαγγελματίες. Η μετάφραση που έχει γίνει στα ελληνικά
νομίζω ότι πλησιάζει σαν ποσοστό το 100%. Εκείνα που δεν περιέχονται
είναι μερικές εικόνες που δεν έχουν φορτωθεί ακόμη στα αρχεία html της
βοήθειας. Αριθμεί 1733 σελίδες και περιμένω να μου πείτε αν υπάρχει
ενδιαφέρον για την τοποθέτησή του στο forum.ubuntu-gr.org . Σαν μέγεθος
είναι 43,3 MB. Επίσης αν υπάρχει ενδιαφέρον αναμένω οδηγίες για το
ανέβασμα του αρχείου.