Συγχαρητήρια σε όλους κι από μένα :) 👏👏👏

Πιστεύω πως το καλύτερο βήμα θα ήταν να δημιουργήσετε project στο github
και ανεβάσετε το αποτέλεσμα σαν release και τα αρχεία/σκριπτ με τα οποία το
δημιουργήσατε ως source.

Κι ένα README.md αρχείο να ευχαριστήσετε όσους πρόσφεραν ή συνεισφέραν στη
δημιουργία του και κάποια αναφορά  άδειας χρήσης. ;)