Jasne. Te wszystkie informacje, włącznie z moją i Krzyśka pensją i zakresem
obowiązków są jawne i znajdują się na stronie Stowarzyszenia od początku.
Rekrutacja została przeprowadzona na podstawie uchwały:
http://pl.wikimedia.org/wiki/UZ_2014-41
Miała przebieg dwustopniowy - ocena życiorysów i listów motywacyjnych i
rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o rekrutacji była dostępna na listach
dyskusyjnych, profilach w mediach społecznościowych, serwisie ngo.pl i
pewnie w paru innych miejscach.

Zatrudniona zostałam na podstawie poniższej uchwały, w której znajduje się
jednocześnie link do mojego zakresu obowiązków i informacja o mojej pensji.
http://pl.wikimedia.org/wiki/UZ_2014-48

Na bieżąco składam szczegółowe raporty zarządowi z moich działań (co
tydzień), 10 stycznia odbędzie się spotkanie podsumowujące i oceniające 3
pierwsze miesiące pracy zespołu PR. Zamieszczam też skrócone raporty z
moich działań na wiki Stowarzyszenia:
http://pl.wikimedia.org/wiki/Biuro_prasowe/Sprawozdania_kierownika
Nie wszystko w nich jest, nie piszę drobiazgach, o każdej rozmowie i o
czasie spędzonym na czytaniu list dyskusyjnych (zagranicznych również),
stron różnych projektów, mediów itp. Ale mniej więcej widać co robię.

Raportu grudniowego jeszcze nie ma, ponieważ w związku z nagłą śmiercią
bliskiego członka rodziny nie pracowałam przez ostatnie półtora tygodnia, o
czym informowałam zarząd z wyprzedzeniem, stąd opóźnienie.

Nie wiem, jaki jest mój wymiar pracy. Zostałam zatrudniona na umowę
zlecenie i nie mam wyszczególnionego zakresu godzin, niemniej to jest moja
jedyna praca, nie mam innych obowiązków zawodowych, więc cały mój czas
należy do was. W okresach mniej gorących to parę godzin dziennie, w czasie
kiedy odsłaniano pomnik Wikipedii było to jakieś niepoliczalne szaleństwo :)

Magalia