Paweł, jako członek Stowarzyszenia, powinieneś wiedzieć, gdzie szukać
informacji o jego działalności, np. takich uchwał
https://pl.wikimedia.org/wiki/UZ_2014-48

Ja członkiem nie jestem i, podobnie jak przedmówcy, sugerowałbym
przeniesienie tej dyskusji w miejsce bardziej adekwatne.
Ale skoro już trolluję, to jeszcze jeden komentarz: osoba która pisze
"zarządałem' nie powinna wypowiadać się pisemnie w imieniu jakiegokolwiek
szanującego się gremium.