De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
En nombre de Jordi Mas
Enviado el: divendres, 15 / setembre / 2006 16:24
Para: admpub@softcatala.net
Asunto: Re: [admpub] Fwd: Guia PL per les Administracions Locals

En/na Ermengol Bota ha escrit:
> En una altra llista he rebut això, però crec que a més d'un de per
> aquí l'hi pot interessar,

Gràcies per la informació Ermengol.

He fet aquest post amb la teva informació:

http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/pivot/entry.php?id=200

Mirant l'obra que LocalRet ha publicat sobre programari lliure conté
paràgrafs sencers (a partir de la pàgina 27) del meu llibre "Programari
lliure:
tècnicament viable, econòmicament sostenible i socialment just" sense
reconeixement a l'autor. M'imagino que s'han oblidat la cita.

Salut,
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/ Bloc
personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/

Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció
a http://www.softcatala.org/llistes/

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com