El 22/11/06, Orestes Mas <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
> codi és vostre. No se si hi ha algú amb més coneixement de dret que jo
> (és a dir, amb *algún* coneixement de dret) per aquí....

Si:

http://legal.cpl.upc.edu/

Simplement comentar que aquest portal s'està construint ara mateix, i
s'està procedint a la creació i bolcat d'informació, amb la qual cosa
ara mateix pot ser que no trobis el que busques.
En breu hi serà.

Tot i que ja us ho han comentat assegureu-vos de que teniu els drets
d'explotació del programari que heu desenvolupat.
Un treballador dins d'una empresa que desenvolupa un programa NO té el
dret d'explotació del mateix, ja que és de l'empresa. En el vostre cas
que la relació és entre dues empreses no sé com queda... Una cosa a
afegir al portal legal :-)

--
* Ermengol *