Jo per la meva part li he enviat una protesta al Lluís Caelles, és una vergonya que la TV pública faci propaganda d'una empresa (perquè no era una notícia, era propaganda), més vergonyós si es pot, quan aquesta empresa ostenta un monopoli de facto i empra pràctiques quasi mafioses. Si en Caelles es vol fer dir periodista, jo em faré dir nobel de física.

En/na Joan Codina ha escrit:

Avui els telenotícies ens han alliçonat dels avantatges dels nous windows vista: Com que caldrà refer aplicacions això signifiquen 4000 llocs de treball a catalunya

un senyor FUD que avui tots ens hem empassat

Apa, bona nit

David Mira
Cel: +34 647 530 346
mailto:[EMAIL PROTECTED]
http://www.espintime.com
Tel +34 93 747 10 07

La informació continguda en aquest correu electrònic pot estar protegida per
normativa sobre propietat intelectual o altres disposicions legals. En cas
d'haver rebut aquest missatge per error, li preguem que ens el reenvïi per
correu electrònic i que l'elimini del seu sistema. El contingut d'aquest
missatge no es pot copiar ni el seu contingut fer-se públic. Gràcies.

La información contenida en este e-mail es confidencial y puede encontrarse
protegida por normativa sobre propiedad intelectual u otras disposiciones
legales. En caso de haber recibido este mensaje por error, le rogamos que nos
lo remita por e-mail y que lo elimine de su sistema. El contenido del mensaje
no debe ser copiado ni su contenido hecho público. Gracias.

This message is confidential. It may also be privileged or otherwise protected
by work product immunity or other legal rules. If you have received it by
mistake please let us know by reply and then delete it from your system; you
should not copy the message or disclose its contents to anyone. Thank you.

believed to be clean.

Respondre per correu electrònic a