> Cap imprevist, la resposta és automàtica, clònica àdhuc:

Al  contrari.  Crec  que la resposta que han donat des de Microsoft ha
estat    molt més intel·ligent que les declaracions del conseller. Amb
la  resposta de Microsoft, entre línies, es diu que el conseller és un
ignorant i un histèric que només es basa en els rumors.

Per  cert, a l'Ajuntament de Barcelona (on el tripartit ja fa anys que
està  al  govern),  s'ha  fet  alguna  cosa  per passar-se al software
lliure.  Ho  dic  perque justament les informacions que jo tinc és que
des de l'IMI es fa tot el possible per *NO* utilitzar software lliure.

--
Xavi ### http://www.caballe.com ### http://www.quands.info
   Si la tauromàquia és cultura, el canibalisme és gastronomia