En/na Jordi Mas ha escrit:

Microsoft i la Welsh Language Board (organisme que promou l'ús de l'idioma gal·lès) han anunciat avui la propera disponibilitat dels pegats per fer que el sistema operatiu Windows XP i l'Office 2003 funcionin en gal·lès. Aquesta iniciativa que sufragarà totalment Microsoft (i no com la producció dels pegats pel català, que van ser subvencionats per l'anterior govern de la Generalitat) es fa, segons diu

Aquesta és una altra cosa que a mi em fa ventar mosques i que em té molt preocupat: el conseller català de la cosa annuncia que les administracions catalanes aniran de cap al programari lliure i Micro$oft ni s'immuta (a menys que entenem per 'immutar-se' les vegenades que va dir el representant de la tropa local).

Amb Extremadura, el propi Bill Gates va parlar de plets contra la Junta (una vegenada també, si voleu, però en tot cas el tema va preocupar el mateix Gates). Catalunya, que tindria una transcendència infinitament més gran que Extremadura, només provoca que obri la boca un pollastre que no sé si arribarà al nombre 100 en l'escalafó d'M$

Un simple canvi de tàctica o és que M$, per *alguna* raó, ho té molt clar?

Ai, ai, ai...

--
Xavier Cuchí Burgos
ICQ # 66532465