I és que de vegades s'ha de ser pràctic i altres s'ha de defensar el
país. Crec que si ja hi havia una iniciativa per aconseguir
reconeixement oficial del país, amb el domini .CT, ara és una
campanya que sembla que oblida aquesta amb l'excusa del pragmatisme.

Deixar per impossible el domini .CT és donar-se per vençut. Jo no em
dono per vençut. A les Terres de l'Ebre no ens donem per vençut
(humor per trencar el gel). Només cal estar convençut.

Manel

 --- Jesús_Corrius <[EMAIL PROTECTED]> escribió: >

> impossible
> (per
> com a
> >

> Un quan veu que, per exemple, existeix un domini GI per Gibraltar,
> li fa
> certa llàstima que els catalans ens haguem de conformar amb un
> domini de
> segona categoria, la veritat.
>
> --
> Jesús Corrius
> <[EMAIL PROTECTED]>

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

=====

Manel Zaera Idiarte
[EMAIL PROTECTED]