On dt, 2004-04-20 at 20:27, Jordi Mas wrote:

> No, no :) Això és un sense sentit.
>
> Més en la línea de m'agradaria veure a mig termini més administracions de tot
> el món en la fundació Gnome per exemple. En tot cas, possant uns quants
> desenvolupadors, documentadors, traductors i donant suport és pot ajudar molt
> a molts projectes que estan basats amb el voluntariat.

Exacte, per aquí és per on han d'anar els tirs. Per exemple, s'hauria
d'aconseguir que les administracions dels Països Catalans estimuléssin
la creació d'eines lingüístiques de qualitat. Diccionaris bons,
diccionaris de sinònims, traductors, reconeixement de veu... És
fonamental que aquestes eines siguin de tots, pq la llengua és de tots i
aquest és un camp on, clarament, la iniciativa privada no està sent
suficient.

--
Pere Quintana Seguí
http://quintanasegui.com