Que jo sàpiga, només existeix el terme copyright, o la seva quasi
equivalent europea, drets d'autor. Aquestes són les formes d'indicar
l'autoria en els documents (tot i que per posar copyleft no hi ha
problemes, doncs l'autoria queda palesa automàticament).

El copyleft és un concepte que aplicat al copyright permet que
l'autor cedeixi els drets d'explotació de la seva obra, proporcionant
les 4 llibertats per al programari, o les corresponents per a la
documentació. Al final, més que indicar copyleft lo que importa
realment, a efectes legals, és la llicència que acompanya l'obra,
siguin els materials o el programari.

Manel

 --- Orestes Mas <[EMAIL PROTECTED]> escribió: > On dc, 2004-05-19

=====

Manel Zaera Idiarte
[EMAIL PROTECTED]
+34.654.15.57.45
Web: http://www.ebrencs.com
Web personal: http://www.manelzaera.com
CV: http://cv.manelzaera.com
--
LO RIU ÉS VIDA
TRANSVASAMENTS NO

Correo Yahoo! - 6MB, más protección contra el spam ¡Gratis!
http://correo.yahoo.es