Jordi,

Si et fixes en el missatge vaig posar "de franc" entre
cometes, fent referència a un comentari sarcàstic pel
que fa la política de m$, com que veuen que se'ls
escapa el mercat regalen, els productes. De fet per a
mi, i pels docents que creiem en la filosofia del
programari lliure, és una mala notícia, un cop baix i
crec que estan hipotecant l'ensenyament i més en
concret, l'ensenyament de les tic.

Gràcies per la teva reflexió Jordi :-)

Joan de Gracia

P.D: No patiu que m$ no regala res, ja s'ho cobrarà
d'una altra forma.

=====
******************
* Per un programari