Hola Xavier,
aprofito per comentar alguns detalls. Respecte a l'e-cataleg, he comentat que s'ha donat sortida a una aplicació que ja es tenia i he volgut destacar el fet que s'ha accelerat el desenvolupament per poder fer la licitació del concurs de serveis informàtics en un procés electrònic complet. O sigui apostar per els sistemes en línia per davant dels concurs amb quilos de paper i formularis. No us nego el desengany que ens ha causat el problema d'accessibilitat. S'hi està treballant..

Un dels altres membres de la taula (no recordo si era el del colegi d'Enginyers
Industrials) amb força coneixement del tema ha dit que el problema no era
compatibilitat amb Explorer sinó que anava molt més enllà, el sistema està
montat, per herències del passat, sobre SAP!

Respecte a aquesta opinió m'he quedat amb el dubte. No hi veig la relacio entre SAP i que un web no sigui accessible. Els tècnics ho podeu certificar?

En resposta directa a una pregunta meva l'Oriol ha respost que tenen una
aposta clara i decidida per el Programari Lliure i que la Educació és una
prioritat. Jo li he posat els exemples d'Extremadura, Andalusia, la
Comunitat de Madrid, València... la seva resposta no m'ha convençut en
absolut dient que no es podia comparar el cas d'Extremadura amb el de
Catalunya ja que hi ha un factor d'escala 10:1. No sé però suposo que si
el projecte és 10 vegades més gran (cosa que poso en dubte) també ho seran
els recursos que disposa la Generalitat comparats ambs els d'Extremadura,
no?

Estem d'acord. El factor de l'escala 10:1 era per argumentar la magnitut de l'actuació i la 'cautela' que ens planteja el Departament d'Educació.

O sigui que ets el del fons de la sala?
:-)
Bona nit

Oriol Ferran