> Pels usuaris de Softcatalà, penso és interessant destacar el manual de
> l'OpenOffice, sense desmerèixer la resta. La veritat és que me'n alegro
> que la gent n'estigui contenta, perquè hem ensorrat un munt d'hores en
> dissenyar-los, corregir-los, i escriure'ls.

Jo m'he estat mirant el d'administració avançada de Linux i el trobo
correcte... l'edició està molt currada.

Potser, i és una opinió personal, anomenar-lo com avançat és una mica
generós ja que alguns temes importants (com l'administració d'usuaris) es
tracten d'una forma superficial i l'explicació dels serveis TCP/IP també és
molt genèrica.

Això no ho dic pas com a crítica... tot el contrari. Sempre cal posar un
límit o el treball no s'acaba mai. Deixant de banda això és, sens dubte,
una aportació molt important. L'important d'un màster d'aquesta mena, IMHO,
no ha de ser explicar totes les possibilitats sinó donar la base necessària
per tal que l'alumne després es pugui buscar la vida.