-----Missatge original-----
De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
En nom de Jordi Mas
Enviat: dimarts, 13 / juliol / 2004 15:30
Per a: [EMAIL PROTECTED]
Tema: Re: [admpub] Missatge d'Angel Cortés

En/na Angel Cortes ha escrit:

> *4. A l'estona van arribar dos periodistes més. Vam estar com a màxim
> vint minuts, ja que havia pressa per a marxar-nos. Els de Microsoft
> volien agafar l'avió i els de la "Gene" donant el conyàs fora que tenien
> un menjar. *
> **

El que descrius és una actitud molt infantil, de veritat. Els d'Ensenyament
no
tenen clar ni el que han signat, i s'han donat compte a aquestes alçades, la

situació serà kafkiana:

- Ensenyament aconsegueix unes llicències de programari propietari que no
gossarà instal·lar i una formació de productes propietaris per a professors
que no farà, perquè si ho fan se'ls hi tirarà tothom a sobre, començant pels

mateixos professors.

- Microsoft fa publicitat de que tenen el seu programari i que el govern
català fa servir programari d'ells a educació.

- El govern queda malament davant dels de la comunitat de programari lliure
davant Microsoft perquè no executa l'acord.

En qualsevol cas per mi el més positiu és que això no és com fa uns anys on
bàsicament protestava l'AI i Softcatalà per aquestes coses. Ara hi ha una
societat civil enxarxada més activa, i amb capacitat més amplia de seguiment
protesta. Això, lògicament, malgrat no els hi agradi als que manen, només
pot
ser bo si s'executa la responsabilitat que ens ha tocat amb seny.

De totes maneres, Ensenyament ja porta temps treballant amb una distribució
de
Linux. Ja veurem que fan, com ho fan, i si realment tenen un desplegament
sensat, vists els antecedents.

Sempre ens quedarà Extremadura :)

Salut,
--