En/na Xavier Amatriain ha escrit:
Em comenten fonts bastant fiables que el Dursi ha donat a conèixer el
sistema adoptat com a solució, basat de dalt a baix en Software
Privatiu. Aviam si algú pot tirar una mica més del fil o contrastar
aquesta informació.

Xavier,

Per coses de la vida jo vaig fer el meu treball de fi de carrera sobre l'anàlsis d'interfície d'usuari de programes de gestió biblitotecària (no vaig trobar res més diveritit).

El CBUC (Consorci de Biblioteques Univ. de Catalunya) ja fa temps que està
analitzant i avaluant diversos productes per a informatitzar les seves
biblioteques. Actualment utilitzen VTLS però el producte se'ls ha quedat antiquat.

Pel que jo sé, van arribar a treure una llista de set programes
d'automatització de biblioteques juntament amb la seva avaluació. A partir
d'aquí corresponia als òrgans directius decidir sobre quina opció adquirir.

Quan ho vaig mirar jo, cap dels productes de la llista que esmento era programari lliure. D'això fa pocs mesos. Una opció lliure molt digne era http://www.koha.org. A mi em va agradar força aquest sistema.

Si no han canviat els preus estem parlant d'una aquisició de programari molt important en quant a cost. Segurament, el millor seria escriure'ls a ells o al DURSI i demanar més informació. Si hi ha una decissió pressa segurant s'ha prés sense tenir en compte la importància de que sigui lliure ja que amb aquest projecte molten mesos, sino anys, donant voltes.

Salut,
--

Jordi Mas i Hernàndez (homepage http://www.softcatala.org/~jmas)
http://www.softcatala.org

---------------------------------------------------------------- Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/ ----------------------------------------------------------------

Respondre per correu electrònic a