Bones.

On Tue, 27 Jul 2004 16:05:33 +0200
Benjamí Villoslada <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Tot està a les capçaleres de qualsevol missatge de la llista.  Mira
> les entrades "received" des d'avall adalt --cada servidor per on passa
> el missatge, afegeix la seva informació dalt.

Jo diria que per mes que mirem les entrades de la capçalera dels correus
electronics, no contestarem a la pregunta que formule en Maarten. Per
mes que ens llegim i ens aprenem els RFCs corresponents a correus
electronics i els seus protocols, tampoc.

L'unica manera que hi ha per respondre a la pregunta que formule en
Maarten es que els administradors d'aquesta llista i de les maquines per
on passen els correus expliquin _el perque dels temps de "resposta" dels
correus_.

> --
> Benjamí
> http://bitassa.com
>

> .
> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Vinga, fins una altra.
_____
xxavi

         "Be liberal in what you accept, and
  conservative in what you send"  from RFC [Braden 1989a]