M'ha arribat una Nota de Premsa sobre Microsoft i el Fòrum:

http://bitassa.com/stuff/ndp-ms-forum.pdf

Serveix per veure com parlen de la importància dels criteris tècnics
per damunt dels polítics.

Per descomptat, no volen dir el que jo he llegit: amb el Windows es va
fer una mala selecció tècnica passant llis de l'ètica que els polítics
haurien de vigilar per damunt de tot.

És massa fàcil fer llenya dels problemes del Windows --especialment a
l'estiu d'aquest hemisferi; en porten un parell complicats--, però
potser serveix per explicar perquè tants punts d'informació anaven
malament:  http://breu.bulma.net/?l3680

Si serveix de consol, amb els punts d'informació no passa només a
Barcelona: http://bitassa.com/stuff/MadridInnova.jpg

Ni a l'estat espanyol:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/27/17/
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/28/18/

Al passar la nota des de .doc cap a PDF es perd la meta-info.  Segons
l'OOo, el títol del document és  "Declaraciones de Alejandro
Rivas-Micoud (Aló Comunicaciones)".   Es va crear a l'ordinador
Windows-98 i l'ha modificat Monicaib.  Tot plegat entre el 22-09 i el
24-09.  Són 6 revisions en 1 h i 12 min.  No proveu d'enviar cap email
a l'adreça que diu sense llevar l'accent :))

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net

.