En/na Jordi Massaguer ha escrit:
Jo vaig iniciar contactes amb CatPL ja per l'altre manifest, però com que
al final no es va arribar a tirar endavant no va servir de res. Jo no m'hi
posaria en contacte si no es té algu amb una mica de cara i ulls, però feu
el que volgueu.

CatPL s'estan movent força. Estan treballant en l'establiment d'un clúster d'empreses innovadores amb programari lliure a nivell de l'Estat Espanyol. Hi ha 42 entitats que inclouen empreses (Telefonica I+D, Novell, Sun, etc), universitats (UPC, Salle, etc) i col·legis professionals.

La idea que tenen és poder-se presentar a la convocatòria d'ajuts del Ministerio de Industria, i més endavant, consolidar una Federació d'Empreses de programari lliure.

Salut,
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/