Josep Monés i Teixidor <[EMAIL PROTECTED]> escribió:

>Em sembla que és molt agosarat dir tot a les escombraries directament,
>però entenc que per vosaltres és una victòria en els vostres
>plantejaments i en coses en les que heu lluitat tots aquests anys (i

Jo no ho veig EN ABSOLUT com victòria de cap tipus. L'ensorrament de CAT365
és una conseqüència fatal de fer les coses mal fetes per tal de servir
interessos de pocavergonyes. CAT365 va néixer mort i no hi ha victòria per
a ningú en la consumació del malbaratament de quantitats ingents de
recursos públics (és a dir, de la botxaca del ciutadà, de la nostra...).

Victòria -i no per a nosaltres (qualsevol qui estigui inclòs en
aquest 'nosaltres') sinó per a tots els ciutadans de Catalunya- hagués
estat que de bon començament s'hagués partit d'una idea clara del què es
volia fer, del què calia fer i del què es podia fer, i s'hagués implementat
d'una manera tècnicament correcta i econòmicament eficient.

Que els fets hagin acabat donant-nos la raó a aquells que vam ser crítics
amb CAT365 des d'un primer moment no és sinó un element de penositat
afegida.

Salutacions.

--
Xavier Cuchí Burgos