Pau Arumi <[EMAIL PROTECTED]> escribió:

>El què m'extranya és que, deixant de banda el tema de les patents en
>concret, no hi hagi un (gran) ressó als tripijocs que passen al Consell.

Et vas enterar del tripijoc de la liberalització del transport aeri? Jo no.
I en va haver. Vas veure els merders que van fer, que tomba i que gira, amb
l'aprovació dels transgènics? Va ser una merdositat igual que la de les
patents. I mira que Greenpeace hi va donar canya. Doncs jo una mica sí, que
me'n vaig assabentar, però no pensis que massa. Estem tenint en compte que
LA MATEIXA directiva que aprova les patents de programari també aprova les
de trangènics i les de medicaments? Que, en realitat, el què s'aprova és la
patentabilitat de TOT el coneixement?

I és que la vida és molt complexa i hi ha moltes batalles obertes; cadascun
està a les seves i cadascun valora les seves. I uns pels altres ens
escombren la casa... i s'ho enduen tot.

Precisament, l'únic -i suficient- valor que té l'article d'«El Periódico»
és que el lector no se n'entera de res en matèria de patents, però
percebeix clarament que la burocràcia europea ja ha fet una altra merda en
contra de l'interès ciutadà. Per començar, no està mal. Val recordar que al
referèndum només hi va votar el 40 per 100.

--
Xavier Cuchí Burgos
http://javiercuchi.bitacoras.com