En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:

Jordi,

Per a la gent que no podem assistir-hi teniu pensat de
filmar/gravar les conferències per poder-les veure per
internet?

No depen de mi depen dels organitzadors, jo vaig allà faig la conferència, contesto preguntes i me'n vaig a casa que tinc força feina.

La introducció a programari lliure està basada en el llibre que vaig publicar. La introducció a Softcatalà es basa en explicar el que hem fet, que ja ens duu un hora sense entrar en gaires detalls dels estats dels diferents projectes.

De fet, des de fa uns mesos, estic rebutjant qualsevol conferència a la qual no pugui arribar en metro o autobus.

Salut,

Jordi,

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/