En principi he decidit fer servir aquest instal·lador, però no he trobat
informació sobre com fa exactament la instal·lació (per exemple, comprimeix
el windows i allibera espai per crear una partició linux?) Per altra banda,
he arrencat l'instal·lador per veure si en podia fer-me una idea de com va
i als dos accepto ja m'ha dit que quan reiniciï el PC es posarà en marxa la
instal·lació (cosa que ara mateix no vull que passi!).
Soc jo que no he sabut trobar informació prèvia o és que no n'hi ha?
Reinstal·lar en calent el sistema operatiu d'un PC en el que treballes
sense haver vist documentació dient com ho farà és com llençar-se amb el
ulls embenats a una piscina sense saber si n'hi ha d'aigua...