Hola,

Avui se m'ha acudit d'entrar al portal de Yahoo en Catala (encatala.yahoo.com) i he vist un portal sota mínims que fa vergonya: completamen abandonat. He cercat per google notícies/comentaris relacionats amb la posada en marxa del portal Yahoo en català:

http://www.andreusotorra.com/elsquatregats/arxiu/cir2001/circular2.html

Com podeu llegir en l'enllaç anterior: "...els governs de l'àrea de parla catalana --tret del valencià-- han fet ràpidament una recapta i entre tots han reunit de 80 a 100 milions de pessetes perquè a mitjan febrer del 2002 el portal de Yahoo tingui una opció en català"

Pensem.... 100 Mpts per un portal així...fins i tot jo m'apunto a fer un "kutre portal" i demanar aquests calers, això sí en Català.

És una llàstima que es malgastin els diners públics en projectes que acaben morint.

Què n'opineu?

Joan de Gracia

* *
* Per un programari *