Jordi Mas <[EMAIL PROTECTED]> escribió:

>Home, jo no he seguit de prop el tema de LinkAt:
>
>http://linkat.xtec.cat/portal/
>
>Però a mi em sembla un bon projecte i ben intencionat. Segurament li calen
>moltes coses i no és al gust de molta gent, però és el esforç més
>significatiu
>que s'està fent en implantació de programari lliure a Catalunya al sector
>públic.

Bé, és en fase 'beta'. Amb tot, jo l'estic sacsejant durant aquest estiu i
no està malament, però el veig molt, molt verd. Dóna molts problemes -a
trets, insolubles- amb els ports USB, però això amb Gnome. Amb KDE,
directament no els reconeix (avís: CAP distro Linux -Mandriva, SuSE,
Ubuntu, Linex, Guadalinex- m'ha donat problemes amb ports USB ni amb els
aparells que hi he connectat; bé, Linex no em deixa entrar als arxius del
meu mòbil, tot i què l'identifica perfectament). Entre d'altres problemes.
Fa dies que vull trametre'els-hi un petit recull sobre les coses que he
trobat i no acabo de recordar-ho quan sóc a casa.

Amb tot, i donant per fet que un dia funcionarà bé al cent per cent, no hi
veig que sigui res de l'altre món ni que faci cap aportació sobre allò que
ja existeix (si el valor és el català, la Càtix és un exemple molt acabat
que, personalment, m'agrada molt més). Diguem que s'agraeix la 'bona
voluntat' però no he estat l'únic a dir que esmerçar esforços en fer una
distribució pròpia quan hi ha tantes d'altres prioritats desateses, havent-
ne en el món, com n'hi ha, un fotimer de distros, és un disbarat.

A l'hora de la veritat, la única cosa que s'ha aconseguit després de tres
anys és una distro en fase 'beta' gairebé 'alfa' i la dimissió d'un
subdirector general.

Hosti, quin èxit...

--
Xavier Cuchí Burgos