Jordi Mas escribió:

> ...ahir sí que va desvelar per què ERC reclama la conselleria de Cultura
> en el cas de tornar al Govern. Carod vol que es digui Departament de
> Cultura i Mitjans de Comunicació, i que serveixi per "construir nous
> referents nacionals col.lectius" i per "estendre la llengua i la cultura

Sí, sí, i jo pixo cocacola. Aquesta -amb un argument no igual però sí
semblant- ja ens la van fer fa tres anys.

Una vegada passo per beneït, què hi farem. Dues no. Ni cuit de garnatxa.

> A més, segons Carod, aquest macrodepartament "hauria de coordinar en un
> consorci públic de la comunicació" la xarxa de televisions locals i COM
> Ràdio, que depèn de la Diputació de Barcelona, a més de refermar
> l'Agència Catalana de Notí- cies i la "internacionalització" de grups
> multimèdia catalans. També va proposar definir la seva relació amb la
> Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV), de la qual depenen
> TV-3 i Catalunya Ràdio.

Només hi ha una cosa pitjor que en Goebbels: un afeccionat que el vulgui
emular. No m'agrada entrar en qüestions de política de partit
(altrament, totes em semblen igual de filldeputesques) però em remeto al
meu paràgraf anterior. Una vegada, val, sí, però només una...

A més, això és una bestiesa de cal ample inclús tècnicament. Au, va, home...

--
Xavier Cuchí Burgos
http://www.elincordio.com