Don't you think that writing this message in English will enhance your
chance of getting an anwer? In my experience there is no Google
employee active on this forum that speaks Dutch.

Wellicht dat het handig is om dit bericht in het Engels te herhalen.
Er is naar mijn ervaring geen Google medewerker actief op dit forum
die Nederlands spreekt.