Llista ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
Els bufons amb poques feines que han usurpat Braveheart no saben on s'han
ficat.

Han triat el pitjor moment per a la seva campanya de merxandaisin de
condons embolicats sense autorització sanitària, samarretes pederastes,
armes blanques de tamany il.legal i plats de Pòrtol amb vernís de
Txernòbil.

Just després de l'atemptat de L'amo de Son Quint i just abans del Dia
Internacional de la Dona, aquests arrauxats fan ProPaganda d'un
subdoblatge tavernari i fumboler on diuen, entre d'altres, aquestes
perles:

-Saps què és això tan fort que tenc entre les cames? Un marbre.
-No passis pena, la meva no és tan grossa (com l'espasa)
-Ara te mostraré la meva llangonissa (a un menor, contra la seva voluntat)
-Creu-me. M'has de creure. (un home a una dona).

La violència de gènere només és possible en una societat que riu davant
aquest tipus de producte d'oci dissenyat per a convertir els homes en
porcells.

Salut
[EMAIL PROTECTED]
http://totmallorca.net