Bé. En referencia a tot aquesta polemica jo tan sols vull dir, des de la meva ignorància que a cops no fa falta mirar si tenim policies o cnis o cneas al costat, ta(n)mateix nosaltres mateixos feim de mosques i de matamosques...
De totes maneres, - es clar, som un ignorant - som dels que pensen que conve que algú sapigue qui es qui i que controli qui som i qui son i no son dels nostres- pesn que em de tenir el nostres serveis pero aquests ha de fer la seva feina com serveis d'iteligencia. Sense fer grans renous ni estralls i intenta en la mesura del posible fer-ho el millor posible. Ara això si: SEMBLA UNA MICA ESPERPENTICAMENT RIDICUL QUE ENS TIREM PUBLICAMENT ELS TRASTOS PEL CAP. Amb enemics aixì no li cal a CNI(S) ni cnas ni policias ni polimales ni res.
En fin ... perdò per di la meva i per damunt de tot perdonau les meves faltes d'ortografia (soc un analfabet de la meva estimada llengua: crec que algún dia estaria be damanar-li aquest Estat Español dels collons un devolucio per tots els danys morals que això suposa per a mi i qui sap si també d'algún lloc de traball).

http://www.araisempre.org