Hola,

Aquí em ve al cap una expressió. "pocs i mal avenguts".

Potser m'equivoc, i el trasfons en tot això és humorístic, i com que no he
llegit amb prou temps i cura cada correu enviat, m'he perdut qualque cosa.
Però diria que semblau un poc "picats" per unes diferències d'opinió.
(Repetesc, corregiu-me si m'equivoc, i m'ho menjaré amb patates)

Tots tenim una cosa ben forta i important en comú. La defensa de la llengua
i el territori. Cerquem les coses en comú, i no ens piquem excessivament per
les diferències, que tanmateix dues persones son sempre dos (mínim) o més
punts de vista, i això, lluny de ser un problema, trob que és interessant i
enriquidor.

Salut
Fanny
(intentant ser conciliadora i no perdre de vista els objectius principals)