Bé esta vist i comprobat. No crec que l'individualisme sigui bo. No m'entretendre a fer una glosa o fer una historia per dirte tan sols que sabent que hi ha persones i personatges que com a persones han fet molt soles tambe es cert que molts d'ells han fet feina el constad d'altra gent i han tingut que ajudar-se d'altres. La meva petita no-fabula sino mes aviat parrafada es dir que la meva ma o el meu peu son una part d'en Pep pero no son en Pep (no se si m'esplico bé ...jaja pero collons si no queda clar bé jo ja m'entenc -ui aixo es peca d'individualisme?- Bé fins aviat i que la propera discusió o debat tingui mes sustancia que tot aqueixa polemica val mes perdre el temps llegint coses de historia per exemple.
----- Original Message ----- From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <ais@araisempre.org>
Sent: Thursday, March 24, 2005 9:42 PM
Subject: Re: [Ais] Resposta a Pep Capell

Benvolgut Pep,

Lament no poder compartir amb tu els elogis incondicionals cap a la
persona que cites. Ja m'agradaria. En canvi, sí que don la cara per tu,
com per molts altres membres de la llista.

Ara, estant d'acord amb molta part del que dius, punyiré salvatgement en
la diferència, que és l'única forma de generar debat.

Dius que l'individualisme és un corc. No n'estic segur, estic a mig fer
una teoria avorridíssima que no pens explicar, però sí que gos plantejar
una metàfora, que probablement ni és meva, sense ànim d'ofendre ningú i
havent estat, jo mateixa, una ovella gairebé sempre. Som-hi, doncs, la
faula diu així:

Quan anam plegats, sovint funcionam com un ramat d'ovelles. Ens apinyam,
ens feim calor, ens fustiga el sol, la pols, les pedres, les ortigues. I
les mossegades d'un gos.

El gos d'atura, que confonem amb una ovella perquè té el mateix aspecte
físic que nosaltres -quan feim d'ovella-, ens pega queixalada quan fugim
de la formació de ramat. És el seu instint. També el gos es pensa ovella,
per això considera el ramat la seva família, però la dirigeix de forma
autoritària i absolutista per on li sembla, a mossegades. Només un gos té
cura d'un ramat.

El gos es pensa ovella però és un gos. Com a bon gos, obeeix les ordres
del seu amo, que pot estar sonant el flabiol a quilòmetres de distància, o
pegant un clau davall una figuera o un ametler, sense que cap ovella en
sospiti ni tan sols l'existència. El pastor xiula, però, i el gos guia el
ramat per on toca. Diu jau, el bon pastor, i el gos a l'ombra jau, o a la
solana. Xuclat el temps del gos pels requeriments impertinents, absurds i
interessats de l'amo, no té temps d'espolsar-se les puces ni mossegar-se
les paparres, omnipresents per planes i marjades.

Recordem, però, quin animal era el gos abans que el domesticassin, i
potser trobam bones dreceres per on trescar, posant-nos la caputxeta
vermella si convé, i queixalant les ovelles que haguem de menester
exclusivament per sobreviure, però mai per mai obeïnt les ordres de cap
pastor, sigui l'amo d'una piscina, d'un museu, d'una conselleria o d'una
editorial.

Muacs

Valorat i apreciat Jaume Sastre. No tinc el do de la paraula ni tampoc els
coneixements que tens tu. Jo que també he estat considerat per el "el
inmundo" o el unicomundo" (no se quin nom li cau millor) com terrorista i
que també i això es el que fot mes he estat considerat per algú en algun
moment com un traïdor per haber pres certes decisions tan sols puc dir-te
que em sap greu que t'hagin pasat certes coses pero això no lleva que
tengui
la meva modesta opinió. (jo ho saps ho parlarem en certa ocasio cara a
cara)
l'unic que puc dir es el que sempre repeteisc que dos y dos no faran mai
cuatro; pero dos mes dos si ; o tres mes ú jejej. Bé supos que ja
m'entens.
I es el que per a mi val. En tot cas a cops un apren lliçons del que li
pasa
a la vida i del que llegeix del pocs llibres que ha pogut lletgir. Ara - i
disculpa la meva poca organitzacio a l'hora de esposar alguna cosa-
recordo
haver vist en mes d'una ocasio que a cops alguns governs o alguns grups
han
posat al cap davant de les seves guerres o asumptes mes terbols persones
que
tenien la sospita de que no eren de la seva afiliació. Bé no se si es molt
etic o moral pero com que hi ha coses de estat que no ho son mai ni
etiques
ni morals dons res... fet esta... el que vull dir i amb aixo acab i ja no
continuare mes pq consider que ni estic en condicions de fer-ho, es que
conegent les persones com les conec em seguire discutint amb aquells
collonapes que et consideren a tu que ets un traidor o un ... com ho fare
en
tu quan ho diguis de certes persones que tinc el gust de coneixer.
Això tambe em fa rebre de totes bandes jejeje -ho reconec publicament dec
tenir una vena sadomasquista jajajaj. mecanxis dena.
Bé, jo per la meva part donc per concluit aixo. Endavant Jaume Sastre per
la
teva tasca. Endavant Jaume tot mallorca punt net per la teva
interesentantisima proposata i també a Lòpez crespi per la seva
feinada -això si apreciat lòpez un poc mes de "modestia" no estaria de més
endavant tots aquells que per desgracia seguiu fent feina des de
l'individualisme per que aquest segueix sent el nostre vertader corc.
D'aixo
seria interesentatisim que en parlasiu. Aqueixa altra manera de fer tan
poca
feina. de aqueixa enfermedad que petim de insultar-nos entre nosaltres, de
ser mes valent que tu, o de .... en fi a mi m'interesa molt mes aquesta
problematica que no sercar entre els que donen la cara per alguna cosa el
meus terribles enemics.