Hola

Com en Jaume, el futbol m'interessa tant com mirar pintura de la pared
eixugar-se. Però anar a aguantar estelades i senyeres si que m'interessa. I
que es vegin be. I que tenguin un flaire positiu, que la gent s'hi vulgui
aferrar. I també soc del parer de juntar esforços, de cercar els punts
comuns i no les diferències. Fer feina en grups minoritaris no exclou fer
altres tipus de feina, i a l'època que ens ha tocat viure, la publicitat ho
és tot, per desgràcia, però facem-ho servir al nostre favor! Fins i tot
l'església catòlica ha sabut posar la mediatització al seu servei, i han
sabut utilitzar el que els afavoria de la modernitat... Ehem!

Va, que m'hi apunt. Soc capaç d'anar al futbol i tot si és a aguantar la
senyera! A més, per mostra un botó! Mirau la de debat que en un dia ja ha
aixecat la cosa. Això vol dir que funciona. Endevant!

Salut
Fanny