Pot ser tens raó i no li vull llevar merit a l'organització, però es que l'acampallengua està ple de joves, i clar, me farà rabi que no hi vagi tanta gent com els altres anys i que després digin que ja no interesa, per exemple jo no hi puc anar, i com jo un munt de gent que conec, precisament perque tenen examens.