Hola una aclaració.

Soc d'Inca i catalanista i intent anar a totes les festes de la terra que puc, també a cuantes manifestación me pareixen dignes de protesta. En contra de la feria d'abril, admetre que tant sols hi he anat dues vegades.

L'acalració és per explicar que com inquera me fa mal de ventre anar a St. Magdalena el dia de sa diada,  i qui guardi antipatia al PP sabrà perque. La raó es molt senzilla, la festa s'ha convertit en un acte polític propagandistic. Un exemple clar i vergonyós va ser aquella sonada diada de reflxió on el batle i els seus penjaren al llarg del camí les sefes pancartes per rapinyar vots. Quina bona reflexió senyors.

Lo millro és que  podem veure cada any un logo a les barreres que delimiten l'espai. No és el logo de s'ajuntament d'inca, Déu ens alliber-hi d'una com aquesta, nooooo: és el Partit Popular.

Assumbte aclarat.

I lo del castellet gonella no ho entenc, havia entés que el rei Sanxo de Mallorca  va ser qui posà el castell i la fraja a la nostra bandera. Si m'ho voleu explicar. Vos ho agrairia.

Gràcies a Ixent per tota la informació sobre els vestits. m'ha encantat.

B.Oliver

http://www.araisempre.org