Juan, aquest comentari, si em permets, em sembla personalment totalment fora
de lloc. Primera: que tu la trobis ridícula no vol dir que ho sigui, per
tant t'has expressat incorrectament. Segona: com fóssin els homes i dones de
les cavernes, sembla un tema força interessant, ja que tothom fa excavacions
i visita museus. I en qualsevol cas, no te relació directe amb el que na
Tolita planteja. I tercera, tornes a expressar una opinió personal totalment
subjectiva i la redactes com si fos un fet: El passat és important de
conéixe'l, en tant en tant es poden aprendre de les errades i no tornar-les
a cometre.

Ara, si algú més et fa pena, ja diràs coses. Però que et facin pena a tu, no
vol dir que EN facin (de pena).

Salut, i apa, a millorar-se!

Fanny Marí

PD: a la resta de persones a la llista, perdonau si envïi aquest en part
"off-topic", però hi ha coses que no puc deixar de contestar.