Hallo,

transferieren Sie das Log file auf ihren eigenen Rechner und arbeiten sie
dann weiter. 30 GB pro Monat sollte komprimiert 3 GB ergeben, und die
könnte man wahrscheinlich leicht transferieren.

Ausserdem sollte Sie eher hier in Englisch schreiben.

In Englisch:
I´m somewhat surprised to see someone posting in German here, though.
Since Andi Leppert can not install more memory, more that 256 for what
ever reason, I´d suggest transfering the log file on another computer over
FTP and then do the analysis there with more memory.

With logfiles of about 40 - 60 MB compressed per day, I also have
considerable delays with monthly analysis, but a faster computer with more
memory, 512 MB or even  more, definitely helps.

Adalbert

--
Adalbert Duda [EMAIL PROTECTED]

.> Hi,