Új közösségi portál indult!

Regisztrálj a világon most induló új nemzetközi Közösségi oldalra. A neve Enigro. Hasonló a Facebook-hoz és Twitter-hez.

A különbség, hogy lehetõség lesz webshopok-ból kedvezményesen vásárolni. Akiket te hívsz meg és „alattad” vannak, azoknak a vásárlásai után jutalékot kapsz. Én 3 napja regisztráltam és már 500-an vannak alattam. Természetesen nincs semmiféle kötelezettség. Így ha nem vásárolsz, akkor is passzív jövedelemre teszel szert, és mellette élvezheted a közösségi oldal funkcióit.

Miért fontos, hogy most regisztrálj díjmentesen? Magyarországon egyre több tagja van, ha nem Te hívod meg õket erre a közösségi oldalra, akkor meghívja más, és a vásárlások után nem kapsz jutalékot.

Regisztrálni a www.sitetalk.com oldalon tudsz! A referrer-hez írd be: szrichard

Miután regisztráltál, be tudsz lépni saját web irodádba a www.enigro.com oldalon, a regisztrációnál megadott felhasználónévvel és jelszóval.

Ugyanígy te is hívd meg ismerõseidet, õk is regisztráljanak, csak amikor Te hívsz meg embereket, akkor a Referrer-hez, a Te felhasználónevedet írják be.

Kellemes napot!

Nem kérek több ajánlatot!